Support

Waarmee kunnen wij jou helpen?

 

 

Zoek jij persoonlijk contact met een medewerker van Plan2Drive? Je kunt de helpdesk telefonisch bereiken via +31 (0)38 20 22 311. Wij staan jou graag te woord. Je kunt ons uiteraard ook via support@plan2drive.nl een e-mail sturen met jouw vraag of opmerking. Wij garanderen reactie binnen Ă©Ă©n werkdag.

Klant worden

Om klant te worden bij Plan2Drive raden wij je aan gebruik te maken van de mogelijkheid om de rijschoolsoftware 14 dagen gratis uit te proberen. Op deze manier zal de software jou zeker overtuigen van de meerwaarde en het gebruiksgemak. Zodra je overtuigd bent kan jij aangeven dat je het account wil activeren. Belangrijk om te weten is dat je geen opstartkosten betaald. Daarnaast is de rijschoolsoftware maandelijks opzegbaar.

Kan ik jullie software ook uitproberen?

Jij kan de rijschoolsoftware van Plan2Drive 14 dagen uitproberen.

Geven jullie ook demonstraties van de rijschoolsoftware op locatie?

Naast het feit dat je de rijschoolsoftware van Plan2Drive 14 dagen kan testen bestaat er ook de mogelijkheid dat wij jouw rijschool bezoeken. Tijdens de demonstratie behandelen we de verschillende onderdelen van de rijschoolsoftware. Uiteraard stelt dit jou in staat om direct vragen te stellen.

Wat is de opzegtermijn?

Plan2Drive hanteert geen opzegtermijn. De maand wanneer je besluit geen gebruik meer te willen maken van de rijschoolsoftware zal als laatste maand worden beschouwd. Je ontvangt vervolgens geen verdere facturen.

Op welke manier dien ik mijn abonnementskosten te betalen?

De betaling geschied per automatisch incasso. Op de 1e werkdag van de maand zullen de abonnementskosten worden afgeschreven van jouw rekening.

Algemeen

Ons doel is vele rijscholen te mogen voorzien van de rijschoolsoftware Plan2Drive. Om dit te bereiken is een prettige en correcte samenwerking nodig met de huidige rijscholen die gebruik maken van Plan2Drive. Hier investeren wij dan ook graag in! Bij ons wordt jij als klant serieus genomen. Dit houdt in dat wij graag met jou in gesprek gaan over praktijksituaties waar de rijschoolsoftware niet- of beter op kan inspelen.

Wie is Plan2Drive?

Aangenaam! Wij zijn een team jonge, gretige en ambitieuze ondernemers die met beide benen op de grond staan. Wij staan 100% achter Plan2Drive en zullen ons daarom ook niet verschuilen achter onze bureaus. Deze aanpak kenmerkt de manier waarop wij Plan2Drive willen laten groeien.

Wat kan ik doen bij een storing?

De rijschoolsoftware is ondergebracht in de cloud bij Microsoft Azure. Het Azure-platform wordt ondersteund door een groeiend netwerk van datacenters die Microsoft beheert. Microsoft heeft tientallen jaren ervaring met services zoals Bing, Office 365 en Outlook.com. Bij een eventuele storing kan jij ook buiten kantoortijden contact opnemen met Plan2Drive.

Hebben jullie ook een app

Jazeker! Instructeurs kunnen werken met de app. De app is geschikt voor alle platformen (IOS en Android). Het unieke aan de app is dat de instructeur zonder internet in de auto wijzigingen kan doorvoeren. Zodra de instructeur weer in een omgeving komt met internet, dan zullen de wijzigingen automatisch synchroniseren. Ook zonder internet draait uw business door!

Is jullie supportafdeling telefonisch bereikbaar?

Jazeker! We zijn op werkdagen van 09:00 uur tot 12:30 uur, en van 13:30 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Ontwikkeling software

Plan2Drive wordt structureel verbeterd op basis van ontwikkelingen en ervaringen uit de praktijk. Wij stellen het zeer op prijs dat rijscholen meedenken met de ontwikkeling van de rijschoolsoftware. Ideeën kun je telefonisch met ons bespreken of e-mailen naar info@plan2drive.nl.

Hoe zit het met de doorontwikkeling van de rijschoolsoftware?

Het team van Plan2Drive staat dagelijks in contact met de rijscholen die gebruik maken van Plan2Drive. Op deze manier brengen wij de vraagstukken in kaart die veelal aangedragen worden door de rijscholen. Aan de hand van prioriteit worden nieuwe functionaliteiten ontwikkeld. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie m.b.t. de doorontwikkeling van de rijschoolsoftware.

Hoe gaan jullie om met specifieke wensen?

Uiteraard kan het voorkomen dat jij behoefte hebt aan een bepaalde functionaliteit die niet aanwezig in de rijschoolsoftware. Wij verzoeken je dit kenbaar te maken aan ons zodat wij samen met u kunnen kijken naar een gewenste oplossing.

Zijn er kosten verbonden aan de updates?

De kosten van de reguliere ontwikkeling van Plan2Drive zijn verwerkt in de abonnementsprijzen. Indien wij maatwerk realiseren zijn er kosten aan verbonden. Wij informeren je vooraf in de vorm van een offerte.

Beveiliging, data & privacy

Bij Plan2Drive vinden we het ontzettend belangrijk dat uw gegevens of die van uw leerlingen in goede handen zijn. Daarom zorgen we er áltijd voor dat we gebruik maken van de beste beveiligingstechnieken die er op dat moment zijn. Meer inhoudelijke informatie kunt u vinden op de pagina "Beveiliging".

Hoe zit het met de privacy?

De toegang tot jouw persoonlijke informatie is beschermd door jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee heb jij als enige toegang tot jouw persoonlijke gegevens. Daarnaast zijn diverse technische maatregelen getroffen die de kans op ongeautoriseerde toegang tot jouw gegevens tot een minimum beperken. Bekijk hier de privacy policy.

Verstrekken jullie (inlog)gegevens aan derden?

Plan2Drive verstrekt geen gegevens aan derden, tenzij de wet dit voorschrijft.

Wat gebeurt er met mijn data als ik Plan2Drive opzeg?

Als rijschool heb jij een bewaarplicht van 7 jaar. Dit betekent dat jij jouw volledige agenda, leerlingenadministratie en financiële administratie 7 jaar beschikbaar moet houden voor eventuele controles. Bij Plan2Drive zal jouw account in de passieve modus worden geplaatst. Zo behoud jij de mogelijkheid gegevens te raadplegen. Aan deze service zijn geen kosten verbonden.